برترین موضوعات پایان نامه رشته مدیریت جهانگردی
۴۰ موضوعات پایان نامه رشته مدیریت جهانگردی
۱- ارزیابی پتانسیل گردشگری روستایی: آنالیز swot در دهستان های شهرستان ؟؟؟
۲- ارزیابی توسعه اکوتوریسم در استان ??? با مدل استراتژیک swot
۳- ارزیابی عوامل راهبردی مؤثر بر گسترش صنعت اکوتوریسم در ??? با استفاده از روش swot
۴- ارزیابی قابلیت های توریستی ??? با تأکید بر توسعه پایدار با استفاده از مدل استراتژی swot و شاخص اقلیم گردشگری
۵- بررسی تاثیر نقش گردشگری در توسعه پایدار شهر ؟؟؟ با استفاده از تکنیک تحلیلی swot
۶- شناسایی و اولویت بندی راهبردهای تاثیر گذار درتوسعه توریسم شهر ؟؟؟ با استفاده از ماتریس swot
۷- بررسی نقش رویکرد مدیریت فرایندهای کسب و کار در پیاده سازی موفق استراتژی ها
۸- تاثیر استراتژیک مدیران ارشد در اجرای موفق مهندسی مجدد فرایندهای کسب و کار
۹- بررسی تاثیر بازارگرایی و مزیت های رقابتی استراتژیک بر عملکرد شرکتهای تولیدی کوچک و متوسط
۱۰- بررسی و تعیین میزان اهمیت عوامل کلیدی در تدوین برنامه ریزی استراتژیک شرکتهای کارافرین
۱۱- بررسی رابطه بین اینده پژوهش و اینده نگاری نقش آنها در مدیریت استراتژیک
۱۲- سنجش عملکرد اثر بخش در بانکهای ایرانی با نگاه استراتژیک و رویکرد مدل امتیازات متوازن
۱۳- عوامل موثر بر اهمیت نسبی خلاقیت استراتژی بازاریابی و اثربخشی اجرای استراتژی بازاریابی
۱۴- برنامه ریزی استراتژیک توسعه گردشگری روستایی با استفاده از مدل swot مطالعه موردی
۱۵- تبیین مدیریت استراتژیک و برنامه ریزی راهبردی جهت توسعه زمین گردشگری براساس مدل swot مطالعه موردی: ؟؟؟
۱۶- تحلیل راهبردهای توسعه پایدار گردشگری بر اساس مدل ترکیبی فرایند تحلیل شبکه و تحلیل استراتژیک سوات مطالعه موردی: ؟؟؟
۱۷- شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر توسعه صنعت گردشگری شهرستان ؟؟؟ با بهره گیری از رویکرد راهبردی
۱۸- تحلیل مشکلات مدیریت منابع انسانی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی
۱۹- تعیین عوامل کلیدی موفقیت در شراکت های استراتژیک بین المللی
۲۰- نارضایتی های گردشگران بین المللی بازدید کننده از تخت جمشید

موضوعات پایان نامه رشته مدیریت جهانگردی – کالج مدیریت
۲۱- اولویتبندی عوامل موثر بر انتخاب دفاتر خدمات مسافرتی از دیدگاه گردشگران
۲۲- شناسایی الگوی مناسب برای بازاریابی گردشگری ورزشی
۲۳- بررسی برنامه ریزی ها و سیاستهای توریسم جمهوری اسلامی ایران
۲۴- اولویت بندی عوامل رضایتمندی گردشگران از خدمات دفاتر مسافرتی شهر تهران
۲۵- اولویت بندی عوامل محیطی موثر بر توسعه کارآفرینی گردشگری در مقصد
۲۶- انگاره مردم ایروان از ایران به عنوان مقصد گردشگری
۲۷- رابطه عوامل فرهنگی با جذب گردشگران پزشکی ایران
۲۸- اولویت بندی عوامل بازدارنده مشارکت شهروندان تهرانی در گردشگری کوتاهمدت حومه
۲۹- رفتار جستجوی اطلاعات گردشگران در فرایند برنامه ریزی در مرحله قبل از سفر
۳۰- عوامل جذب توریست منطقه ای و توریست بین الملل بین کشورهای عضو اکو
۳۱- مطالعه تطبیقی انگیزه های سفر در گردشگران درون حوزه های مسیحی و مسلمان
۳۲- عوامل موثر بر افزایش زضایت مسافران از خدمات ترمینال پروازهای خارجی مهرآباد
۳۳- عوامل عمده موثر بر افزایش سطح وفاداری مشتریان ایرانی هتلهای ۵ ستاره تهران
۳۴- سنجش رضایت مسافران خروجی در خط هواپیمایی آسمان
۳۵- سنجش تطبیقی دیدگاه گردشگران و کارشناسان دفاتر خدمات مسافرتی در مورد اثرگذاری رسانه های تبلیغی
۳۶- ارتباط عوامل جمعیت شناختی و رفتار خرید صنایع دستی گردشگران اروپایی در ایران ( مورد مطالعه: گردشگران اروپایی در مقصداصفهان ).
۳۷- رابطه ابعاد ارزش ویژه مشتری با رضایتمندی از دیدگاه گردشگران داخلی ( مورد مطالعه : هتلهای پنج ستاره شهر تهران ).
۳۸- عوامل موثر بر قیمت گذاری بلیط فروشی موزه ها باتاکید بر کشورهای در حال توسعه ( مورد مطالعه : موزه ملی ایران )
۳۹- اعتماد رضایت و کیفیت الکترونیکی بر وفاداری مشتریانبه وب سایت های گردشگری با تاکید بر صنعت هتلداری.
۴۰- تعیین ظرفیت تحمل اجتماعی و واکنش رفتاری دیدارکنندگان به ازدحام در آبشار مارگون