برترین موضوعات پایان نامه رشته مدیریت فرهنگی
۴۰ موضوعات پایان نامه رشته مدیریت فرهنگی
۱- فرهنگ و ژنتیک.(مباحث و چالشها)
۲- ارزیابی روابط متقابل فرهنگ موجود و نظام سیاسی جامعه.
۳-ارزیابی روابط متقابل فرهنگ موجود و عقاید حاکم در جامعه.
۴- ارزیابی روابط متقابل فرهنگ موجود و نظام سازمانی و اداری کشور.
۵- بررسی موانع موجود در مسیر مصرف کالاهای فرهنگی و هنری در بین اقشار مختلف جامعه.
۶- به کارگیری و بسط مدل دو مرحله ای قیمت گذاری کالاهای فرهنگی و هنری.
۷- ارزیابی دیدگاههای متقابل فرهنگ شناسان و اقتصاددانان در خصوص کالاهای فرهنگی.
۸- چالشهای فراروی سرمایه گذاری در حوزه فرهنگ و صنایع فرهنگی.
۹- شناسائی اثرات سیاستهای فرهنگی و نقش دولت در حوزه اقتصاد فرهنگ.
۱۰- بررسی نقش نخبگان در حوزه اقتصاد فرهنگ.
۱۱- شناسائی اثرات آموزش هنر به عامه ی مردم به ویژه دانش آموزان مدارس.
۱۲- بررسی جایگاه و نقش صنایع فرهنگی در جامعه.
۱۳- نقش فرهنگ و اقتصاد فرهنگ در ایجاد و بسط کارآفرینی و اشتغال در جامعه.
۱۴- بررسی وضعیت اشتغال در بخش فرهنگ و شناسایی پتانسیلهای موجود و دلایل آن.
۱۵- بررسی جنبه های اقتصادی میراث فرهنگی.
۱۶- نقش فرهنگ و اقتصاد فرهنگ در توسعه همه جانبه جامعه.
۱۷- شناسایی چالشهای فراروی صنایع دستی.
۱۸- آسیب شناسی شیوه های تولید و عرضه صنایع دستی.
۱۹- طراحی و تدوین الگوی جامع و راهبردی بازاریابی کالاهای فرهنگی و هنری در ایران.
۲۰- طراحی و تدوین برنامه ی استراتژیک بازاریابی کالاهای فرهنگی و هنری.

موضوعات پایان نامه رشته مدیریت فرهنگی – کالج مدیریت
۲۱- طراحی استراتژیهای مناسب بازاریابی کالاهای فرهنگی و هنری.
۲۲- بررسی موانع کاربرد شیوه های بازاریابی علمی در حوزه کالاهای فرهنگی و هنری.
۲۳- طراحی مدل راهبردی آمیخته بازاریابی کالاهای فرهنگی و هنری.
۲۴- طراحی سیستم اطلاعات بازاریابی کالاهای فرهنگی و هنری.
۲۵- شناسایی اثرات عناصر محیط بازاریابی و میزان عرضه و فروش کالاهای فرهنگی و هنری.
۲۶- بررسی میزان تاثیرات عوامل چهارگانه موثر بر تصمیم خرید، بر خرید و استفاده از کالاهای فرهنگی و هنری.
۲۷- طراحی کانالهای توزیع کالاهای فرهنگی و هنری.
۲۸- شناسایی عوامل موثر بر انتخاب استراتژی بازاریابی کالاهای فرهنگی و هنری و ارایه الگوی مطلوب.
۲۹- طراحی الگوی مطلوب تحقیقات بازاریابی کالاهای فرهنگی و هنری.
۳۰- رابطه هوش فرهنگی و جهانی شدن.
۳۱- اثرات فرهنگ بر کارآفرینی.
۳۲- کارآفرینی در حوزه فرهنگ و کالاهای فرهنگی (موانع و چالشها و راه کارها)
۳۳- شیوههای مدیریت در ادبیات فارسی.(نثرو نظم فارسی)
۳۴- شیوه های مدیریت از دیدگاه قرآن کریم.(با ارجاع به تفاسیر موجود)
۳۵- ارزیابی روابط متقابل فرهنگ موجود و نظام هنجاری جامعه.
۳۶-شناسائی اثرات مصرف کالاهای فرهنگی و هنری در جامعه.
۳۷-ارزیابی روابط متقابل فرهنگ موجود و نظام خانواده.
۳۸- شناسائی عوامل موثر بر مصرف کالاهای فرهنگی و هنری در جامعه.
۳۹-به کارگیری و بسط مدل قیمت گذاری تعاملی کالاهای فرهنگی و هنری.
۴۰- بررسی موانع موجود در مسیر مصرف کالاهای فرهنگی و هنری در بین اقشار مختلف جامعه.