اینستاگرام کالج مدیریت را دنبال کنید
/ در پایان نامه / توسط
آخرین زمان ویرایش:

موضوعات پایان نامه رشته مدیریت فرهنگی

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

موضوعات پایان نامه رشته مدیریت فرهنگی

برترین موضوعات پایان نامه رشته مدیریت فرهنگی

۴۰ موضوعات پایان نامه رشته مدریت فرهنگی

۱- فرهنگ و ژنتیک.(مباحث و چالش­ها)

۲- ارزیابی روابط متقابل فرهنگ موجود و نظام سیاسی جامعه.

۳-ارزیابی روابط متقابل فرهنگ موجود و عقاید حاکم در جامعه.

۴- ارزیابی روابط متقابل فرهنگ موجود و نظام سازمانی و اداری کشور.

۵- بررسی موانع موجود در مسیر مصرف کالاهای فرهنگی و هنری در بین اقشار مختلف جامعه.

۶- به کارگیری و بسط مدل دو مرحله ای قیمت­گذاری کالاهای فرهنگی و هنری.

۷- ارزیابی دیدگاههای متقابل فرهنگ­ شناسان و اقتصاددانان در خصوص کالاهای فرهنگی.

۸- چالش­های فراروی سرمایه­ گذاری در حوزه فرهنگ و صنایع فرهنگی.

۹- شناسائی اثرات سیاست­های فرهنگی و نقش دولت در حوزه اقتصاد فرهنگ.

۱۰- بررسی نقش نخبگان در حوزه اقتصاد فرهنگ.

۱۱- شناسائی اثرات آموزش هنر به عامه­ی مردم به ویژه دانش­ آموزان مدارس.

۱۲- بررسی جایگاه و نقش صنایع فرهنگی در جامعه.

۱۳- نقش فرهنگ و اقتصاد فرهنگ در ایجاد و بسط کارآفرینی و اشتغال در جامعه.

۱۴- بررسی وضعیت اشتغال در بخش فرهنگ و شناسایی پتانسیل ­های موجود و دلایل آن.

۱۵- بررسی جنبه ­های اقتصادی میراث فرهنگی.

۱۶- نقش فرهنگ و اقتصاد فرهنگ در توسعه همه جانبه جامعه.

۱۷- شناسایی چالش­های فراروی صنایع دستی.

۱۸- آسیب­ شناسی شیوه ­های تولید و عرضه صنایع دستی.

۱۹- طراحی و تدوین الگوی جامع و راهبردی بازاریابی کالاهای فرهنگی و هنری در ایران.

۲۰- طراحی و تدوین برنامه ­ی استراتژیک بازاریابی کالاهای فرهنگی و هنری.

 

موضوعات پایان نامه رشته مدیریت فرهنگی

موضوعات پایان نامه رشته مدیریت فرهنگی – کالج مدیریت

 

۲۱- طراحی استراتژی­ های مناسب بازاریابی کالاهای فرهنگی و هنری.

۲۲- بررسی موانع کاربرد شیوه­ های بازاریابی علمی در حوزه کالاهای فرهنگی و هنری.

۲۳- طراحی مدل راهبردی آمیخته بازاریابی کالاهای فرهنگی و هنری.

۲۴- طراحی سیستم اطلاعات بازاریابی کالاهای فرهنگی و هنری.

۲۵- شناسایی اثرات عناصر محیط بازاریابی و میزان عرضه و فروش کالاهای فرهنگی و هنری.

۲۶- بررسی میزان تاثیرات عوامل چهارگانه موثر بر تصمیم خرید، بر خرید و استفاده از کالاهای فرهنگی و هنری.

۲۷- طراحی کانال­های توزیع کالاهای فرهنگی و هنری.

۲۸- شناسایی عوامل موثر بر انتخاب استراتژی بازاریابی کالاهای فرهنگی و هنری و ارایه الگوی مطلوب.

۲۹- طراحی الگوی مطلوب تحقیقات بازاریابی کالاهای فرهنگی و هنری.

۳۰- رابطه هوش فرهنگی و جهانی شدن.

۳۱- اثرات فرهنگ بر کارآفرینی.

۳۲- کارآفرینی در حوزه فرهنگ و کالاهای فرهنگی (موانع و چالش­ها و راه­ کارها)

۳۳- شیوه ­های مدیریت در ادبیات فارسی.(نثرو نظم فارسی)

۳۴- شیوه های مدیریت از دیدگاه قرآن کریم.(با ارجاع به تفاسیر موجود)

۳۵- ارزیابی روابط متقابل فرهنگ موجود و نظام هنجاری جامعه.

۳۶-شناسائی اثرات مصرف کالاهای فرهنگی و هنری در جامعه.

۳۷-ارزیابی روابط متقابل فرهنگ موجود و نظام خانواده.

۳۸- شناسائی عوامل موثر بر مصرف کالاهای فرهنگی و هنری در جامعه.

۳۹-به کارگیری و بسط مدل قیمت­گذاری تعاملی کالاهای فرهنگی و هنری.

۴۰- بررسی موانع موجود در مسیر مصرف کالاهای فرهنگی و هنری در بین اقشار مختلف جامعه.

ادمین

حدود 6 سالی هست که در زمینه آموزش رشته مدیریت به صورت تخصصی فعالیت می کند و علاقه زیادی به کسب تجربه در زمینه بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک دارد، یک کارآفرین خستگی ناپذیر است و با انرژی حیرت انگیزی تمام قسمت های کالج مدیریت را توسعه می دهد، به سبک حرفه ای و انحصاری خود زندگی می کند و خط فکری خاصی را همیشه دنبال می کند، او رفتار هایی کاملا متفاوت نسبت به سایر مدیرانی که تا به حال دیده اید دارد...

نوشته های مشابه

موضوعات پایان نامه رشته مدیریت ساخت

برترین موضوعات پایان نامه رشته مدیریت ساخت ۴۰ موضوعات پایان نامه رشته مدیریت ساخت ۱- شناسایی و بررسی الزامات بکارگیری…

سمپلینگ چیست ؟

سمپلینگ چیست ؟ سمپلینگ چیست ؟ ، سمپلینگ یکی از روشهای تبلیغات BTL می باشد که تاثیر پذیری فوق العاده…