اینستاگرام کالج مدیریت را دنبال کنید
/ در بازاریابی / توسط

لوگوموشن

زمان مطالعه: ۴ دقیقه

لوگوموشن ، با استفاده از پروژه های لوگو موشن افتر افکت میتوانید لوگو یا برند خود را بصورت متحرک همراه با افکت ها و جلوه های زیبا به نمایش در بیاورید . لوگو موشن افتر افکت روشی است که در صدا و نمادهای گرافیکی ترکیب می‌شوند. هدف اصلی در لوگو موشن برندسازی از طریق لوگو موشن و آرم تجاری کسب و کارهاست. لوگو موشن می‌تواند لوگو و نماد شرکت‌ها را با استفاده از برنامه و نرم‌افزارهای پیشرفته امروزی به‌صورت جدیدی به مخاطبان معرفی کند؛ درواقع لوگو موشن یکی از زیر شاخه‌های گرافیک است که با استفاده از دیگر تکنیک‌ها اعم از انیمیشن و طراحی گرافیک در یک محیط جدید لوگوموشن های شرکت‌ها را طراحی می‌کند. از طرفی امروزه لولگو موشن یکی از روش‌ها و ابزارهای جدید و پر بازده برای انتقال محتوا محسوب می‌شود؛ طوری که جذابیت و بازخورد آن از ویدیوهای ساده نیز بیشتر است.

لوگوموشن چیست؟

لوگو موشن در واقع تلفیقی از صدا و المنهای گرافیکی است ولی اینبار هدف فقط لوگو و آرم تجاری شماست که باید به خوبی لوگوی شما را به سبک زیبای موشن گرافیک به نمایش درآورد. که البته تکنیک ها و نوع های مختلفی دارد که برند شما را به شدت زیبا می کند. کاربرد این ویدیو در واقع یک نوع برندسازی است که  می توانید آن را در اول و آخر ویدیو های خود (اینترو) و همچنین در میان ویدیوها استفاده کنید. حتی برای کسانی که کانال های تلگرام و ویدیویی مثل آپارات دارند، بسیار مفید باشد.

انواع لوگوموشن

لوگو موشن فلت

این نوع لوگوموشن در محیطی دو بعدی و اغلب مینیمال تولید شده و با افکت های گرافیکی و کارتونی جذاب، هویت نام و برند تجاری را به مخاطب نمایش می دهد.

لوگو موشن سه بعدی

تبدیل لوگو به یک المان سه بعدی و ترکیب آن با محیطی سه بعدی و همچنین افزودن حرکات دوربین در قالب لوگو موشن سه بعدی، انجام می شود که درنتیجه حال و هوایی حرفه ای و رسمی به تبلیغات برند می دهد.

لوگوموشن های آماده

به لطف پیشرفت نرم افزار های گرافیکی و به وجود آمدن قالب های آماده برای ساخت لوگوموشن، صاحبان کسب و کار می توانند با هزینه کمتر و در زمانی کوتاه‌تر از این قالب های آماده و متنوع برای برند و محصول خود استفاده کنند و آن ها را سفارش دهند. معمولا طرح کلی این نوع لوگوموشن های آماده در ویدیو یا تصاویری به صورت پیش نمایش مشخص شده و کار انتخاب آن توسط مشتری آسان تر شده است. می توان با جایگذاری لوگو و ایجاد تغییراتی در فرم و طرح کار، آن را سفارشی و به صورت اختصاصی استفاده کرد.

 

لوگوموشن

لوگوموشن – کالج مدیریت

طراحی لوگو موشن

هدف از طراحی لوگو موشن افزودن جذابیت در ابتدای ویدیو ها می باشد به طوری که علاوه بر نام یک برند، لوگوی آن نیز در ذهن مخاطبان حک شود. البته نکته مهم و حائز اهمیتی که در این جا وجود دارد آرم یا لوگوی شماست که به چه میزان اهداف برند و هویت بصری برند شما را نمایش می دهد. اگر طراحی لوگو به شکلی کاملا حرفه ای و منحصر به فرد انجام شود، می توانید با طراحی لوگو حرفه ای متحرک خود از میزان تبلیغات کاسته ولی سود خود را با فروش بیشتر دو چندان کنید. مزایای استفاده از لوگو موشن در تبلیغات و بازاریابی، کاملا مشهود است، برای این که مخاطبینتان نام شما را به خاطر بسپارند، اگر یک مکث کوتاه با لوگو موشن قبل از شروع ویدیوی اصلی اتفاق بیفتد تاثیر بیشتری بر روی مخاطبان ویدیوی شما دارد.

چگونه لوگو موشن بسازیم

لوگوموشن ، نرم افزارهای کامپیوتری فراوانی برای ساخت انواع طراح های گرافیکی از قبیل طراحی کارت ویزیت، طراحی لوگو، طراحی لوگو موشن وجود دارند که یکی از معروف ترین آن ها افترافکت می باشد که به دلیل راحتی کار طراحان برای ویرایش و ساخت یک لوگوموشن حرفه این نرم افزارگرافیکی بهترین انتخاب خواهد بود. از وبسایت های رایگان و همچنین نرم افزارهای اندرویدی نیز می توانید علاوه بر افترافکت برای طراحی لوگوموشن استفاده کنید. می توان به لوگوموشن ها افکت های صوتی نیز افزود و در ابتدای ویدیوهای مدنظر خود، یک معرفی زیبا از برند خود داشت. نرم افزار افترافکت یک نرم افزارکاملا حرفه ای برای طراحی تصاویر متحرک گرافیکی، انیمیشن و لوگوموشن می باشد.

لوگو موشن در چه زمینه‌هایی کاربرد دارد؟

لوگوموشن ها از طریق عناصر گرافیکی تاثیر فوری و جلب توجه کننده ای روی مخاطب می گذارند و وجود آن ها در برندسازی و تبلیغات حیاتی و لازم می باشد. از لوگوموشن و لوگوهای متحرک می توان در انواع ویدئوها و تیزرهای تبلیغاتی و انواع موشن گرافیک ها استفاده کرد.

می توان با ترکیب لوگوموشن و آدرس، شماره تلفن و یا شعار شرکت آن را به یک ویدیو اینترو یا اوترو تبدیل کرد و در ابتدا و انتهای ویدیو ها و یا شبکه های اجتماعی از آن استفاده نمود.

مزایای طراحی لوگو موشن

طراحی لوگو موشن، جذابیت ویدیوهای شما را تا چند برابر افزایش می دهد. مهم نیست که ویدیوهای شما با موضوع معرفی کسب و کارتان یا برای هر موضوع دیگری برای مثال توضیح نحوه طراحی لوگو ، طراحی جلد کتاب یا آموزش طراحی گرافیک و یا حتی ویدیو های فان و سرگرم کننده ساخته می شوند، بلکه، مهم آن است که تعداد بیشتری از افراد ویدیوی شما را مشاهده کنند. تمامی این ویدیوها با داشتن یک لوگو موشن حرفه ای ، هدف کاری برند شما و دلیل مخاطب برای دنبال کردن برندتان را نشان می دهند. شاید فکر کنید فقط قراردادن لوگو در ابتدا و به اصطلاح استیک کردن آن تا انتهای ویدیوهایتان کافی باشد تا مخاطبینتان شما را در یاد بسپرند اما آیا لوگوی متحرک بهتر و جذاب تر از لوگوی بی تحرک نیست؟

نوشته های مشابه

اصول برنامه ریزی

اصول برنامه ریزی ، برنامه ریزی کاری است که افراد برای تعیین یک دوره از اقدامات انجام می‌دهد، که شامل…

طراحی تجربه کاربری

طراحی تجربه کاربری ، موضوع بحث تمامی سایت ها و اپلیکیشن هاست، چرا که از اهمیت بالایی در میزان بازدید…