اینستاگرام کالج مدیریت را دنبال کنید
/ در پرسشنامه / توسط
آخرین زمان ویرایش:

پرسشنامه بازاریابی و توسعه مدیریت دانش

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پرسشنامه بازاریابی و توسعه مدیریت دانش

هدف پرسشنامه بازاریابی و توسعه مدیریت دانش : بررسی حوزه های بازاریابی و توسعه به لحاظ مدیریت دانش در سازمان هایی که از چندین شرکت تشکیل شده اند.

نحوه تکمیل پرسشنامه بازاریابی و مدیریت دانش : میزان کاربرد رویه های مدیریت دانش را در هر یک از موارد زیر با توجه به طیف لیکرت مشخص کنید.

این پرسشنامه بازاریابی و مدیریت دانش در ۲۷ سوال پنج گزینه ای طیف لیکرت آماده شده است.

امتیازدهی
برای هر گزینه خیلی کم ۱ ،کم ۲ ،متوسط۳،زیاد۴،خیلی زیاد۵ امتیاز در نظر بگیرید.
مجموع امتیازات خود را محاسبه کنید و در اینجا بنویسید…..
– امتیاز ۱۳۵-۹۵ نشان می دهد که رویه های مدیریت دانش در حوزه های بازاریابی و توسعه
مورد استفاده قرار می گیرد.
– امتیاز ۹۵-۵۵ نشان می دهد که رویه های مدیریت دانش تا حدودی در حوزه های بازاریابی و
توسعه مورد استفاده قرار می گیرد.
– امتیاز زیر ۵۵ نشان دهنده عدم استفاده از رویه های مدیریت دانش در حوزه های بازاریابی و
توسعه می باشد.

پرسشنامه بازاریابی و توسعه مدیریت دانش

پرسشنامه بازاریابی و توسعه مدیریت دانش – کالج مدیریت

می توانید مقاله بازاریابی را مطالعه کنید.

دانلود این پرسشنامه ها بصورت کاملا رایگان بوده و  تنها در حیطه رشته مدیریت، به منظور استفاده دانشجویان ارشد و دکتری مدیریت برای انجام پایان نامه مدیریت می باشد. لذا  از تمامی کاربران محترم کالج مدیریت خواهشمندیم از این فایل ها به منظور فروش استفاده نکنند. هدف کالج مدیریت آموزش رایگان و خدمات رایگان در رشته مدیریت ارشد و دکتری می باشد. لذا تمامی حقوق محفوظ است و با فروش آنلاین این محصولات در سایت دیگری کاملا برخورد قانونی خواهد شد. استفاده از این فایل ها در سایت دیگری با ذکر نام کالج مدیریت بلامانع است.

کالج مدیریت

دانلود پرسشنامه

 

نوشته های مشابه

دانلود قالب پاورپوینت کارشناسی ارشد اقتصاد

دانلود قالب پاورپوینت کارشناسی ارشد اقتصاد دانلود قالب پاورپوینت در زمان دفاع بسیار کارگشاست. دفاع از پایان نامه سخت ترین…

پرسشنامه اخلاق در سازمان

پرسشنامه اخلاق در سازمان هدف پرسشنامه اخلاق در سازمان: سنجش رفتار اخلاقی و غیر اخلاقی در سازمان نحوه تکمیل پرسشنامه…