اینستاگرام کالج مدیریت را دنبال کنید
/ در استارت آپ / توسط
آخرین زمان ویرایش:

۱۰ گام شروع به تجارت : یک راهنمای گام به گام

زمان مطالعه: ۱۳ دقیقه

 شروع به تجارت

شما می خواهید قبل از شروع به تجارت اطمینان حاصل کنید که کاملاً آماده می شوید ، اما می دانید که تقریباً همه چیز بد پیش می رود. برای اداره یک تجارت موفق ، باید با شرایط متغیر سازگار شوید. انجام تحقیقات عمیق بازاریابی در زمینه شما و آمار جمعیتی مشتری بالقوه شما بخش مهمی از تهیه یک برنامه تجاری است. این شامل انجام نظرسنجی ها ، برگزاری گروه های متمرکز و تحقیق در مورد سئو و داده های عمومی است. قبل از شروع فروش محصول یا خدمات خود ، باید برند خود را بسازید و افرادی را که آماده باز شدن هستند در هنگام باز کردن درهای خود برای تجارت ، به دست آورید.

۱- ایده خود را اصلاح کنید.

اگر به فکر شروع به تجارت هستید ، احتمالاً تاکنون ایده ای راجع به آنچه می خواهید بفروشید یا حداقل بازاری که می خواهید وارد آن شوید ، دارید. جستجوی سریع شرکت های موجود در صنعت انتخابی خود را انجام دهید. بدانید که رهبری فعلی برند چه کاری انجام می دهند و بفهمید که چگونه می توانید این کار را بهتر انجام دهید اگر فکر می کنید تجارت شما می تواند کاری را انجام دهد که سایر شرکت ها این کار را انجام ندهند (یا همان چیز را تحویل دهند ، فقط سریعتر و ارزان تر) ، شما یک ایده کاملی را در اختیار شما قرار داده و برای ایجاد یک برنامه تجاری آماده هستید.

گلن گوتک ، مدیرعامل و مشاور ، به Business News Daily گفت: “به تعبیر سیمون سینک ،” همیشه از چرا شروع کنید “. “خوب است بدانید که چرا شما تجارت خود را راه اندازی کرده اید. در این فرایند ، ممکن است عاقلانه باشد که بین این که آیا کسب و کار در خدمت شخصی است یا یک بازار چرا تفاوت دارد ، عاقلانه عمل کنید. هنگامی که چرا شما بر روی رفع نیاز در بازار متمرکز هستید. دامنه شغل شما همیشه بزرگتر از مشاغلی خواهد بود که برای تأمین نیاز شخصی طراحی شده باشد. “

گزینه دیگر باز کردن حق رای دادن از یک شرکت تأسیس شده است. مفهوم ، برند تجاری و مدل تجاری از قبل موجود هستند. تمام آنچه شما نیاز دارید یک مکان خوب و وسیله ای برای تأمین بودجه عملیات شما است. صرف نظر از اینکه کدام گزینه را انتخاب می کنید ، درک استدلال ایده خود بسیار مهم است. استفانی داسولنیز ، مدیر عملیات و برنامه های مشاغل زنان در مرکز Covation ، کارآفرینان را از نوشتن یک برنامه تجاری یا طوفان مغزی در نام یک کسب و کار قبل از اینکه ارزش این ایده را پایین بیاورد ، هشدار می دهد.

دساولنیرس گفت: “بسیاری از مردم فکر می کنند که آنها ایده خوبی دارند و بدون اینکه فکر کنند مشتری آنها چه کسی خواهند بود ، فکر می کنند و چرا این افراد می خواهند از آنها بخرند یا آنها را استخدام کنند.” “دوم ، شما باید این مسئله را روشن کنید که چرا می خواهید با این مشتریان کار کنید – آیا اشتیاق دارید زندگی مردم را آسان تر کنید؟ یا از ایجاد هنر برای ایجاد رنگ به دنیای آنها لذت می برید؟ شناسایی این پاسخ ها به روشن شدن مأموریت شما کمک می کند. برای تعریف چگونگی ارائه این ارزش به مشتریان خود و چگونگی برقراری ارتباط با این ارزش به روشی که مایل به پرداخت آن هستند. “

در مرحله ایده پردازی ، باید جزئیات اصلی را ذکر کنید. اگر ایده چیزی نیست که شما به آن علاقه مند شوید یا اگر بازاری برای خلق شما وجود ندارد ، ممکن است زمان آن باشد که ایده های دیگر را طوفان کنید.

۲- یک برنامه تجاری (بیزنس مدل) بسازید

هنگامی که ایده خود را عملی کردید ، باید چند سؤال مهم از خود بپرسید: هدف از کار شما چیست؟ به چه کسی می فروشید؟ اهداف نهایی شما چیست؟ هزینه های راه اندازی خود را چگونه تأمین می کنید؟ این سؤالات را می توان در یک برنامه کاری کاملاً مکتوب پاسخ داد.

اشتباهات زیادی توسط استارت آپ انجام می شود که بدون تامل در این جنبه های کسب و کار به کار خود ادامه می دهند. شما باید پایگاه مشتری هدف خود را پیدا کنید. چه کسی قصد دارد محصول یا خدمات شما را خریداری کند؟ اگر نمیتوانید شواهدی پیدا کنید که تقاضای ایده شما وجود دارد ، پس نکته چیست؟

شروع به تجارت

شروع به تجارت-کالج مدیریت

انجام تحقیقات بازار

انجام تحقیق و تفحص کامل درباره بازار و مشخصات جمعیتی مشتری بالقوه ، بخش مهمی از تهیه یک بیزنس پلن است. این شامل انجام نظرسنجی ها ، برگزاری گروه های متمرکز ، و تحقیق در مورد سئو و داده های عمومی است. تحقیقات بازار به شما کمک می کند مشتری هدف خود – نیازهای آنها ، ترجیحات و رفتار آنها – و همچنین صنعت و رقبا را درک کنید. اداره تجارت کوچک آمریکا (SBA) توصیه می کند که اطلاعات دموگرافیک را برای شناخت بهتر فرصت ها و محدودیت ها در بازار خود جمع آوری کنید.

بهترین مشاغل کوچک محصولات یا خدماتی دارند که از رقابت متمایز می شوند. این تأثیر چشمگیری بر چشم انداز رقابتی شما دارد و به شما امکان می دهد ارزش منحصر به فردی را به مشتریان بالقوه منتقل کنید. راهنمای انجام تحقیقات بازار را می توان در سایت خواهر ما ، business.com یافت.


یک استراتژی خروج را در نظر بگیرید.

همچنین ایده کاملی است که هنگام تدوین برنامه کاری خود ، یک استراتژی خروج را در نظر بگیرید. ایده ای در مورد چگونگی خروج از مشاغل شما را مجبور به نگاه به آینده می کند. جاش توللی مدیرعامل  Tribal Holdings گفت: “اغلب اوقات ، کارآفرین جدید از کسب و کار خود بسیار هیجان زده هستند و بنابراین مطمئناً هرکسی در همه جا مشتری خواهد بود که در صورت وجود ، بسیار کم به آنها فرصت می دهند تا برنامه ترک تجارت را نشان دهند.

” کاوانا”وقتی سوار هواپیما می شوید ، اولین چیزی که آنها به شما نشان می دهند چیست؟ چگونه از آن پیاده شوید. وقتی به دیدن یک فیلم می روید ، قبل از شروع بازی این فیلم به آنها چه می گویند؟ خروج ها از کجاست. هفته اول شما بسیاری از کودکان بارها شاهد بوده ام که سه یا چهار مسیر خروجی از پیش تعیین شده ندارند. این منجر به پایین آمدن ارزش شرکت و حتی روابط خانوادگی را نابود کرد. ”

یک طرح تجاری به شما کمک می کند تا دریابید که شرکت شما به کجا می رود ، چگونه می تواند بر هرگونه مشکلات احتمالی غلبه کند و برای حفظ آن چه نیاز دارید. راهنمای کامل ما برای نوشتن یک برنامه تجاری را بررسی کنید ، و هنگامی که شما آماده هستید که قلم را روی کاغذ بگذارید ، این الگوهای رایگان می توانند کمک کنند.

امور مالی خود را ارزیابی کنید.

شروع هر کسب و کار دارای یک قیمت است ، بنابراین شما باید تعیین کنید که چگونه می خواهید آن هزینه ها را بپردازید. آیا وسیله ای برای تأمین اعتبار استارتاپ خود دارید یا نیاز به وام گرفتن دارید؟ اگر قصد دارید شغل فعلی خود را برای تمرکز روی مشاغل خود رها کنید ، آیا تا زمانی که سود کسب کنید ، پول برای حمایت از خود اختصاص داده اید؟ بهتر است دریابید که هزینه های راه اندازی شما چقدر خواهد بود.

بسیاری از نوآوری ها شکست می خورند زیرا قبل از روی آوردن سود ، پول را تمام می کنند. هرگز تصور نمی شود میزان سرمایه اولیه مورد نیاز خود را بیش از حد ارزیابی کنید ، زیرا می تواند مدتی پیش از شروع کسب و کار درآمدهای پایدار باشد.

 

تجزیه و تحلیل یکنواخت انجام دهید.

یک راه برای تعیین میزان پول شما نیاز به انجام تجزیه و تحلیل یکنواخت است. این یک عنصر اساسی برنامه ریزی مالی است که به صاحبان مشاغل کمک می کند تا تعیین کنند که شرکت ، محصول یا خدمات آنها چه سودآوری خواهد داشت.

فرمول ساده است.

هزینه های ثابت / (قیمت متوسط ​​- هزینه متغیر) = نقطه شکست

هر کارآفرین باید از این فرمول به عنوان ابزاری استفاده کند زیرا شما را از حداقل کارایی که کسب و کار شما باید داشته باشد آگاه می کند تا از اتلاف پول جلوگیری کند. علاوه بر این ، به شما کمک می کند تا دقیقاً سود خود را بدانید ، بنابراین می توانید اهداف تولید را بر این اساس تنظیم کنید.

در اینجا سه ​​دلیل رایج برای انجام یک تجزیه و تحلیل یکنواخت وجود دارد:

سودآوری را تعیین کنید. این عموماً بالاترین علاقه هر صاحب مشاغل است. از خود بپرسید: برای تأمین هزینه های من ، چقدر درآمد لازم دارم تا درآمد داشته باشم؟ کدام محصولات یا خدمات سود را به دست می آورند و کدام یک با ضرر فروخته می شوند؟

قیمت یک محصول یا خدمات. وقتی بیشتر مردم در مورد قیمت گذاری فکر می کنند ، آنها می دانند که چقدر هزینه تولید محصولاتشان را ایجاد می کند و رقبا قیمت محصولات خود را چقدر ارزیابی می کنند. از خود بپرسید: نرخ های ثابت ، هزینه های متغیر چیست و هزینه کل چیست؟ هزینه هر کالای بدنی چقدر است و هزینه نیروی کار چقدر است؟

تجزیه و تحلیل داده ها. چه حجم از کالاها یا خدمات شما را برای فروش سودآوری می کنید؟ از خود بپرسید: چگونه می توانم هزینه های ثابت کلی خود را کاهش دهم؟ چگونه می توان هزینه های متغیر را برای هر واحد کاهش داد؟ چگونه می توان فروش را بهبود بخشید؟

۴-ساختار قانونی تجارت خود را تعیین کنید.

قبل از ثبت شرکت خود ، باید تصمیم بگیرید که چه نوعی است. ساختار کسب و کار شما به طور قانونی بر همه چیز تأثیر می گذارد ، از اینکه چگونه مالیات خود را به مسئولیت شخصی خود تحویل دهید اگر چیزی اشتباه پیش رود.اگر صاحب مشاغل به طور کامل توسط خودتان هستید و تصمیم دارید مسئولیت تمام بدهی ها و تعهدات را بر عهده بگیرید ، می توانید برای یک مالکیت اختصاصی ثبت نام کنید. هشدار داده شود که این مسیر می تواند به طور مستقیم بر اعتبار شخصی شما تأثیر بگذارد.از طرف دیگر ، مشارکت ، همانطور که از نام آن پیداست ، بدین معناست که دو یا چند نفر شخصاً به عنوان صاحبان مشاغل مسئولیت دارند. اگر بتوانید شریک تجاری با مهارت های مکمل خود را پیدا کنید ، مجبور نیستید به تنهایی آن را بروید. معمولاً ایده خوبی است که شخصی را به این ترکیب اضافه کنید تا به شکوفایی مشاغل خود کمک کنید.اگر می خواهید مسئولیت شخصی خود را از مسئولیت شرکت خود جدا کنید ، ممکن است بخواهید یکی از چندین نوع شرکت را در نظر بگیرید. این باعث می شود یک تجارت به یک نهاد جداگانه از صاحبان خود تبدیل شود و بنابراین ، شرکت ها می توانند مالکیت کنند ، مسئولیت را بپذیرند ، مالیات بپردازند ، قراردادها را وارد کنند ، از آنها شکایت کنند و مانند هر فرد دیگری شکایت کنند.با این حال ، یکی از معمول ترین ساختارها برای مشاغل کوچک ، شرکت با مسئولیت محدود است. این ساختار ترکیبی ضمن حمایت از مزایای مالیاتی یک مشارکت ، از حمایت های قانونی یک شرکت برخوردار است.دریک جوردن ، مدیر وکیل در جوردن کانون ، گفت: “شرکت ها ، به ویژه شرکت های C ، به ویژه برای مشاغل جدیدی که برنامه ریزی در” برنامه های عمومی “دارند یا به دنبال تأمین بودجه از سرمایه داران با سرمایه گذاری در آینده نزدیک هستند ، مناسب هستند.

در نهایت ، این وظیفه شماست که تعیین کنید کدام نوع موجودیت برای نیازهای فعلی شما و اهداف تجاری آینده مناسب است. یادگیری در مورد ساختارهای مختلف تجاری حقوقی که در دسترس است بسیار مهم است. اگر در تلاش برای ایجاد ذهن خود هستید ، بحث در مورد تصمیم با یک مشاور تجاری یا مشاور حقوقی بد نیست.

۵-ثبت نام در دولت و IRS.

برای تبدیل شدن به یک نهاد تجاری رسمی که باید رسمیت یابد باید در دولت ثبت نام کنید. شرکت ها به یک “مقاله از ادغام” نیاز دارند ، که شامل نام تجاری شما ، هدف تجاری ، ساختار شرکت ، جزئیات سهام و سایر اطلاعات مربوط به شرکت شما است. در غیر این صورت ، شما باید نام تجاری خود را ثبت کنید که می تواند نام قانونی شما باشد ، یک نام ساختگی “انجام کار به عنوان” (DBA) ساختگی (اگر تنها صاحب مالک هستید) یا نامی که برای شرکت خود آورده اید. . همچنین ممکن است بخواهید برای محافظت از حقوقی اضافی اقدام به قدم زدن در علامت تجاری نام تجاری خود کنید.

 

تمام مجوزها  لازم را بدست آورید.

همچنین ممکن است برخی از مشاغل به مجوزها و مجوزهای فدرال ، ایالتی یا محلی احتیاج داشته باشند. بهترین مکان برای به دست آوردن پروانه کسب و کار در سالن شهر محلی شما است. سپس می توانید از پایگاه داده SBA برای جستجوی شرایط مجوز براساس نوع ایالتی و تجاری استفاده کنید.

مشاغل و پیمانکاران مستقل در برخی از تجارتها موظف به مجوزهای حرفه ای هستند. یک نمونه از پروانه کسب و کار حرفه ای ، گواهینامه رانندگی تجاری (CDL) است. افراد دارای CDL مجاز به کارکردن انواع خاصی از وسایل نقلیه مانند اتوبوس ، تانک کامیون و تریلر هستند. CDL به سه کلاس کلاس A ، کلاس B و کلاس C تقسیم می شود.

شما همچنین باید با شهر و ایالت خود بررسی کنید تا متوجه شوید که آیا به یک مجوز فروشنده نیاز دارید که اجازه کسب و کار شما را برای جمع آوری مالیات فروش از مشتریان خود دریافت کند. اجازه فروشنده با نامهای متعددی از جمله مجوز فروش مجوز ، مجوز فروش ، مجوز نمایندگی ، شناسنامه فروش ، شماره شناسنامه مالیاتی دولت ، شماره نمایندگی ، مجوز فروش مجوز یا گواهی مجوز همراه است. توجه به این نکته ضروری است که این الزامات و نامها از ایالت به ایالت دیگر متفاوت است.

 

۶-خرید یک بیمه نامه

این ممکن است ذهن شما را به عنوان موضوعی که در نهایت “به آن نزدیک خواهید شد” لغزید ، اما خرید بیمه مناسب برای تجارت شما یک گام مهم است که باید قبل از شروع رسمی آن اتفاق بیفتد. رسیدگی به حوادثی از قبیل خسارت در اموال ، سرقت و یا حتی طرح دعوی مشتری می تواند پرهزینه باشد و باید مطمئن باشید که از شما به درستی محافظت می شود.

اگر مشاغل شما دارای کارمندان باشد ، شما حداقل نیاز به جبران خسارت کارگران و بیمه بیکاری خواهید داشت. همچنین ممکن است بسته به موقعیت مکانی و صنعت خود به انواع دیگری از پوشش نیز نیاز داشته باشید ، اما به اکثر مشاغل کوچک توصیه می شود بیمه مسئولیت عمومی (GL) یا خط مشی صاحب مشاغل را خریداری کنند. GL خسارت دارایی ، آسیب های جسمی و آسیب های شخصی به خود یا شخص ثالث را پوشش می دهد.

 

شروع به تجارت

شروع به تجارت-کالج مدیریت

۷-تیم خود را بسازید.


اگر قصد ندارید تنها کارمند خود باشید ، باید تیم بزرگی را استخدام کنید تا شرکت شما بزرگتر شود. جو زاوادسکی ، مدیر عامل و بنیانگذار MediaMath گفت: کارآفرینان باید همان توجه را که به محصولات خود می کنند به عناصر “مردم” توجه کنند.

زاوادسکی گفت: “محصول شما توسط مردم ساخته شده است. “مشخص کردن تیم موسس شما ، فهمیدن چه شکاف هایی وجود دارد و تعیین اینکه چگونه و چه موقع به آنها رسیدگی می کنید باید در اولویت اول باشد. تشخیص اینکه چگونه تیم با هم همکاری خواهند کرد … به همان اندازه مهم است. نقش ها و مسئولیت ها ، تقسیم کار ، نحوه بازخورد دادن یا چگونگی همکاری با هم ، وقتی همه در یک اتاق نیستند ، سردردهای زیادی را در خط شما ذخیره می کند. “

 

۸- فروشندگان خود را انتخاب کنید.

اجرای یک تجارت می تواند بسیار زیاد باشد و احتمالاً شما و تیمتان نمی توانید به تنهایی قادر به انجام این کار باشید. این جایی است که فروشندگان شخص ثالث وارد می شوند. شرکت هایی در هر صنعت از HR تا سیستم های تلفن تجاری برای همکاری با شما و کمک به شما در اداره بهتر کار خود به شما کمک می کنند. هنگامی که در جستجوی شرکای B2B هستید ، باید با دقت انتخاب کنید. این شرکت ها به داده های تجاری و بالقوه حساس دسترسی خواهند داشت ، بنابراین پیدا کردن شخصی که بتوانید به آن اعتماد کنید بسیار مهم است.

 

۹-خود را برند کنید و تبلیغ کنید.

قبل از شروع فروش محصول یا خدمات ، باید برند خود را بسازید و وقتی درهای لفظی یا تصویری خود را برای تجارت باز کنید ، افراد دیگری را برای پرش آماده کنید. یک آرم ایجاد کنید که به افراد کمک کند تا به راحتی برند شما را شناسایی کنند ، و در استفاده از آن در تمام سیستم عامل های شما از جمله وب سایت مهم شرکت شما هماهنگ باشد. از رسانه های اجتماعی برای پخش این کلمه در مورد تجارت جدید خود استفاده کنید ، شاید به عنوان ابزاری تبلیغاتی برای ارائه کوپن و تخفیف برای پیروان پس از راه اندازی ، استفاده کنید.

مطمئن باشید این دارایی های دیجیتال را نیز با مطالب جالب و  مربوط به تجارت و صنعت خود به روز نگه دارید. به گفته روتان بوون ، متخصص روابط با مشتری در EastCamp Creative ، بسیاری از استارتاپ ها طرز فکر اشتباهی درباره وب سایت های خود دارند. بوون گفت: “مسئله این است که آنها وب سایت خود را به عنوان هزینه می دانند ، نه یک سرمایه گذاری.” وی گفت: “در عصر دیجیتال امروز ، این یک اشتباه بزرگ است. صاحبان مشاغل کوچک که می دانند حضور آنلاین بزرگ چقدر مهم است ، شروع به قدرت می کنند.” ایجاد یک برنامه بازاریابی که فراتر از راه اندازی شما باشد برای ایجاد مشتری مددجویان با گرفتن مداوم کلمه در مورد شغل شما ضروری است. این فرآیند ، به ویژه در آغاز ، به همان اندازه مهم است که یک محصول یا خدمات با کیفیت ارائه می دهید.

 

۱۰- تجارت خود را رشد دهید.

راه اندازی و فروش اول شما فقط شروع کار شما به عنوان کارآفرین است. برای سودآوری و اقامت در مسافرت ، همیشه باید در حال رشد و پیشرفت کار باشید. این کار به زمان و تلاش نیاز دارد ، اما آنچه را که در آن قرار داده اید ، از کار خود خارج خواهید شد. همکاری با برند های مستقرتر در صنعت شما یک روش عالی برای دستیابی به رشد است. به شرکت های دیگر یا حتی وبلاگ نویسان با نفوذ مراجعه کرده و در ازای دریافت نمونه یا خدمات رایگان محصول ، از برخی تبلیغات استفاده کنید. با یک سازمان خیریه شریک شوید و مقداری از زمان یا محصولات خود را داوطلبانه ارائه کنید تا نام خود را از آنجا خارج کنید.

در حالیکه این نکات به شما کمک می کند تا تجارت خود را راه اندازی کرده و رشد خود را تقویت کنید ، اما هرگز یک نقشه کامل وجود ندارد. شما می خواهید مطمئن شوید که برای شروع یک تجارت کاملاً آماده می شوید ، اما تقریباً همه چیز بد پیش می رود. برای اداره یک تجارت موفق ، باید با شرایط متغیر سازگار شوید.

 

نوشته های مشابه

کارآفرین

کارآفرین چیست؟ کارآفرین فردی است که شغل جدید ایجاد می کند و بیشتر خطرات را تحمل می کند و از…

بازاریابی چابک

بازاریابی چابک : با وجود اهمیت بالای طراحی و تدوین استراتژی رقابتی برای باقی ماندن در عرصه رقابت، آنچه کسب‌وکارها…

نظری بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *