اینستاگرام کالج مدیریت را دنبال کنید
/ در مقاله مدیریت / توسط
آخرین زمان ویرایش:

جایگاه مد در صنعت پوشاک

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

جایگاه مد در صنعت پوشاک

چکیده:

در شرایط پیچیده و رقابتی موجود در دنیا برای بدست آوردن بازار مصرف برای محصولات، کشورهای در حال توسعه با چالش بسیار مهمی در زمینه مد و پوشاک روبرو هستند و حجم عظیمی از منابع اقتصادی آنها صرف رفتار فرهنگی مردم طبقه متوسط برای دستیابی به محصولات و برندهای گوناگون به ویژه سیستم های مد شتابان میگردد. پژوهش حاضر درصدد آن است تا ضمن بررسی پدیده مد و راهبردهای جایگزینی برای رقابت در صنایع پوشاک را ارائه نماید. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه شامل ۳۲ گویه رفتار خرید اجتماعی، مادی گرایی، درگیری ذهنی با پوشاک و مد و نیاز به منحصر بفردی، استفاده شده است. تعداد ۴۸۵ مورد از افراد بالای ۲۰ سال در سطح شهر تهران از طریق پرسشنامه، با بهره گیری از نرم افزار های SPSS و PLS مورد آزمایش قرار گرفتند.

جایگاه مد در صنعت پوشاک

جایگاه مد در صنعت پوشاک – کالج مدیریت

واژگان کلیدی: مد، نیاز به منحصر بفرد بودن، درگیری ذهنی، روابط اجتماعی، مادی گرایی .

نویسندگان: محمد علی رخ افروز پورک،بهاران سادات عظیمی ،سید حجت بزاززاده

می توانید مقاله بازاریابی را مطالعه کنید.

دانلود مقاله

 

بروز رسانی این مقاله در تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸ انجام پذیرفت.

ادمین

حدود 6 سالی هست که در زمینه آموزش رشته مدیریت به صورت تخصصی فعالیت می کند و علاقه زیادی به کسب تجربه در زمینه بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک دارد، یک کارآفرین خستگی ناپذیر است و با انرژی حیرت انگیزی تمام قسمت های کالج مدیریت را توسعه می دهد، به سبک حرفه ای و انحصاری خود زندگی می کند و خط فکری خاصی را همیشه دنبال می کند، او رفتار هایی کاملا متفاوت نسبت به سایر مدیرانی که تا به حال دیده اید دارد...

نوشته های مشابه

سیستم مدیریت عملکرد

سیستم مدیریت عملکرد چکیده: امروزه سازمان ها بهبود و ارتقاء عملکرد را به جد در مسیر تعالی سازمانی مورد پیگیری…

اثربخشی کیفیت برنامه ریزی استراتژیک

اثربخشی کیفیت برنامه ریزی استراتژیک چکیده: در دنیای پویای کنونی به کارگیری اثربخش فناوری اطلاعات از الزامات موفقیت سازمان ها…

نظری بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *