اینستاگرام کالج مدیریت را دنبال کنید
/ در مقاله مدیریت / توسط
آخرین زمان ویرایش:

پاداش کارکنان

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

چکیده:

یکی از مهمترین عوامل موثر بر رضایت و وفاداری مشتریان، کسب اطلاعاتی در مورد نیازها و خواسته های آنان و ارائه خدمات بر آن اساس میباشد. . این امر، از شدت تاثیرات محیطی بر توان رقابتی سازمان ها بشکلی چشمگیر می کاهد. با توجه به ضرورت و اهمیت حفظ و نگهداری مشتریان، بانک توسعه تعاون در شهر تهران درصدد است با ایجاد یک رابطه بلند مدت به اهداف استراتژیک خود دست یابد. جامعه آماری تحقیق برای بازاریابی داخلی کارکنان حوزه ستادی بانک توسعه تعاون شهر تهران که متشکل از ۲۵۰ نفر می باشند تشکیل می دهند. با استفاده از فرمول کوکران تعداد ۱۵۱ نفر به عنوان نمونه آماری انتخاب شده است. جهت بررسی بازاریابی رابطه مند از مشتریان بانک که جامعه نامحدود می باشد از فرمول حجم نمونه استفاده گردیده و ۳۸۵ نفر به عنوان حجم نموه انتخاب گردید. تحقیق پیشنهادی از لحاظ ماهیت و هدف از نوع تحقیق کاربردی و از نظر روش گردآوری و تحلیل داده ها از نوع توصیفی بوده که از روش همبستگی سود جسته است، از پرسشنامه، آزمون تی استیودنت و ضریب آلفای کرونباخ به ترتیب به عنوان ابزار، آزمون فرضیه و محاسبه پایایی متغیرهای تحقیق استفاده می کند. با در نظر گرفتن مقدار آماره T =7.75 و ۸۱۱ نتایج پیاده سازی حاکی از تاثیر مستقیم و مثبت مسیر (پاداش) بر (بازاریابی رابطه مند) است.

واژگان کلیدی: بازاریابی داخلی ، پاداش ، بازار یابی رابطه مند، بانک توسعه و تعاون .

نویسندگان: سمیه باقرپور، سینا نعمتی زاده

دانلود مقاله

نوشته های مشابه

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

چکیده: مدیریت ارتباط با مشتری در شبکه های اجتماعی( SCRM ) به عنوان نسل جدیدی از مدیریت ارتباط با مشتری…

افسردگی و عوامل آن

چکیده: این پژوهش با هدف اندازه گیری میزان افسردگی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری) رشته مدیریت دانشگاه…

نظری بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *