کالاهای فرهنگی دیجیتال
چکیده:
این مقاله تحقیقی است از مشخصات اصلی بازار ای بوک از ابتدای سال ۲۰۱۰ اگرچه بازار ای بوک دقیقا در اروپا ظاهر شد،اما بیشتر در آمریکا توسعه پیدا کرد در نتیجه وجود آمازون در سال ۲۰۰۷ .در این مقاله بحث بر این است که از عجایب بازارای بوک آن است که به سمت یک رقابت نامناسب بین غول های اینترنت مخصوصا(گوگل و آمازون) و ناشران هدایت می کند.سر فصل مقاله ابزار قانونی و اقتصادیاست که استراتژی های اقتصادی را در این زمینه را قضاوت می کند:استفاده مناسب در گوگل، قیمت پایین تربرای کاربران آمازون. مقاله بطور مشخص تاکیددارد بر سیاست های رقابتی برای بالا بردن رقابت خوب بین کالاهای فرهنگی دیجیتال.
واژگان کلیدی: ؛BOOK- صنعت نشر استفاده مناسب رقابت مناسب
نویسندگان: عباسعلی قیومی، مریم حکمت پور، محدثه فدایی
می توانید مقاله بازاریابی را مطالعه کنید.
بروز رسانی این مقاله در تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ انجام پذیرفت.