اینستاگرام کالج مدیریت را دنبال کنید
/ در مقاله مدیریت / توسط
آخرین زمان ویرایش:

کالاهای فرهنگی دیجیتال

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

کالاهای فرهنگی دیجیتال

چکیده:

این مقاله تحقیقی است از مشخصات اصلی بازار ای بوک از ابتدای سال ۲۰۱۰ اگرچه بازار ای بوک دقیقا در اروپا ظاهر شد،اما بیشتر در آمریکا توسعه پیدا کرد در نتیجه وجود آمازون در سال ۲۰۰۷ .در این مقاله بحث بر این است که از عجایب بازارای بوک آن است که به سمت یک رقابت نامناسب بین غول های اینترنت مخصوصا(گوگل و آمازون) و ناشران هدایت می کند.سر فصل مقاله ابزار قانونی و اقتصادیاست که استراتژی های اقتصادی را در این زمینه را قضاوت می کند:استفاده مناسب در گوگل، قیمت پایین تربرای کاربران آمازون. مقاله بطور مشخص تاکیددارد بر سیاست های رقابتی برای بالا بردن رقابت خوب بین کالاهای فرهنگی دیجیتال.

"<yoastmark

واژگان کلیدی: ؛BOOK- صنعت نشر استفاده مناسب رقابت مناسب

نویسندگان: عباسعلی قیومی، مریم حکمت پور، محدثه فدایی

می توانید مقاله بازاریابی را مطالعه کنید.

دانلود مقاله

 

بروز رسانی این مقاله در تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۶ انجام پذیرفت.

نوشته های مشابه

نرخ سود بانکی

چکیده: بخش قابل توجهی از دارایی های مالی در قالب سیستم بانکی به صورت سپرده های بلندمدت وکوتاه مدت سرمایه…

حمل و نقل دریایی

حمل و نقل دریایی چکیده: حمل و نقل یکی از مهمترین اجزاء اقتصاد ملی محسوب می گردد و به دلیل…

نظری بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *