اینستاگرام کالج مدیریت را دنبال کنید
/ در مقاله مدیریت / توسط
آخرین زمان ویرایش:

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

چکیده:

مدیریت ارتباط با مشتری در شبکه های اجتماعی( SCRM ) به عنوان نسل جدیدی از مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در سازمانها مورد توجه قرارگرفته است به نحوی که سازمانها به عنوان ابزار جدیدتعامل با مشتری، بدنبال بسترسازی جهت استفاده از این استراتژی میباشند.در این تحقیق با بررسی چند مدل مفهومی محققان، درزمینه پذیرش تکنولوژی وباتوجه به نظریه ها وتئوری های منتشرشده دراین زمینه به ارائه مدلی بومی سازی شده در پذیرش تکنولوژی SCRM دربانک های ایران پرداخته شده است. در این راستا با مطالعات میدانی و کتابخانه ای وبااستفاده ازپرسشنامه، عوامل تاثیر گذار در پذیرش این تکنولوژی در ۳۰ بانک ایران بررسی شد. نتایج تحقق منجر به ارائه یک مدل مناسب برای پذیرش تکنولوژی SCRM درصنعت بانکداری ایران شد.

واژگان کلیدی: اSCRM،CRM،TAM مدل مفهومی، پذیرش تکنولوژی .

نویسندگان: سید عبدالله حیدریه، مجتبی مصطفی پور

دانلود مقاله

نوشته های مشابه

هوش هیجانی

چکیده: تحقیق حاضر به بررسی نقش تأثیر هوش هیجانی بر بهره وری کارکنان در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی…

پاداش کارکنان

چکیده: یکی از مهمترین عوامل موثر بر رضایت و وفاداری مشتریان، کسب اطلاعاتی در مورد نیازها و خواسته های آنان…

نظری بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *