اینستاگرام کالج مدیریت را دنبال کنید
/ در بازاریابی / توسط

بازاریابی ترکیبی

زمان مطالعه: ۷ دقیقه

بازاریابی ترکیبی ، بازاریابان امروز باید خلاق، سریع فکر و با تدبیر باشند. ما همچنین باید در طیف گسترده ای از کانال های بازاریابی به جای فقط یک یا دو کانال، سرآمد باشیم. این بازاریابی ترکیبی نامیده می شود و این چیزی است که اگر می خواهید در صنعت خود رقابت داشته باشید باید آن را به خوبی انجام دهید.

قبل از شروع رسانه های اجتماعی، بازاریابان فقط باید روی یک کانال بازاریابی تمرکز کنند. اگر مدتی در صحنه بازاریابی B2B بوده اید، می توانید زمانی را به خاطر بسپارید که همه چیز بسیار ساده تر بود. با این وجود وقتی ثابت شد که رسانه های اجتماعی ابزاری موفق در بازاریابی هستند، تبلیغ کنندگان دیجیتال مجبور شدند انبوهی از فناوری ها و سیستم عامل های جدید را تنظیم و یاد بگیرند.

در سال ۲۰۱۷، بازاریابان ترکیبی همچنان در بسیاری از کانال های بازاریابی فعالیت می کنند. البته لازم به ذکر است که بازاریابان ترکیبی بیش از اینکه در تاکتیک های جداگانه بازاریابی تبحر داشته باشند، باید در ترکیب چندین استراتژی در مبارزات منفرد تبحر دارند. با استفاده از این رویکرد چند بعدی می توانید تصویری یکپارچه و یکپارچه از برند خود ایجاد کنید.

بازاریابی ترکیبی چیست؟

بازاریابی ترکیبی یک رویکرد تبلیغاتی است که ترکیبی از بازاریابی سنتی و بازاریابی دیجیتال است.

بازاریابی ترکیبی به جای تمرکز فقط بر روی سیستم عامل های آنلاین یا نقاط تماس حضوری، هر دو روش را با هم ادغام می کند تا یک طرح موثرتر و گسترده تر ایجاد کند.

آنچه هر بازاریاب ترکیبی باید بداند

بیایید به برخی از مواردی بپردازیم که باید واقعاً به عنوان یک بازاریاب ترکیبی در آن ها مهارت داشته باشید.

بازاریابی محتوا

به عنوان یک بازاریاب ترکیبی، شما باید ارزش تولید محتوای خوب را تشخیص دهید. تعهد به کیفیت و همچنین تمایل به صرف منابع مانند وقت و پول لازم است.

آنچه محتوا را برای استراتژی کلی بازاریابی شما بسیار مهم می کند این است که پیام و شخصیت برند شما را بدون تبلیغات بیش از حد تبلیغ می کند. این امر باعث ایجاد اعتماد و وفاداری در بین مصرف کنندگان می شود، خصوصاً در زمانی که مردم توسط تبلیغات سنتی بمباران می شوند.

برای موفقیت در بازاریابی محتوا، باید صبور، کوشا و فعال باشید. چند مقاله خوب مسیر مارک شما را تغییر نمی دهد. تأثیرگذاری محتوا به زمان نیاز دارد، بنابراین بهترین بازاریاب کسانی هستند که استراتژی محتوا متعهد و متفکری دارند، تقویم تحریریه را به طور مرتب به روز می کنند و تاکتیک های قوی توزیع محتوا را دارند.

بهینه سازی موتور جستجو

برای تأثیرگذاری در SEO نیازی نیست که متخصص الگوریتم ها باشید، اما باید درک اساسی از تأثیرگذاری استراتژی های SEO بر روی محتوای و رتبه بندی جستجو داشته باشید. به روزرسانی الگوریتم را به روز نگه دارید تا بتوانید متناسب با آن تنظیم کنید و مجازات نشوید. خوشبختانه به روزرسانی های اخیر الگوریتم بسیار ملایم تر از گذشته هستند. با این وجود، هیچ جایگزینی برای مطلع شدن وجود ندارد.

رسانه های اجتماعی

استخدام یک آژانس خارجی برای مدیریت پست های شما در شبکه های اجتماعی وسوسه انگیز است، اما این نقش را شما بهتر انجام می دهید. چرا؟ رسانه های اجتماعی کانالی است که برای موفقیت نیاز به تماس شخصی دارد و شما کسی هستید که چنین چیزی را دارید.

شما می دانید که در تجارت شما چه می گذرد و چگونه با آنچه در دنیای واقعی می گذرد ارتباط دارد. همچنین می توانید سریع به روزرسانی کنید یا با صدای سازگار به بحث ها پاسخ دهید. برخی از بهترین پست ها در شبکه های اجتماعی به دلیل مرتبط بودن، به موقع و مناسب بودن، در پرواز انجام می شوند.

بازاریابی ایمیلی

ایمیل همچنان به عنوان یک کانال بازاریابی موثر با بازده بالا در سرمایه گذاری محسوب می شود. اما از زمان ارسال همان پیام عمومی برای همه افراد در لیست شما، چیزهای زیادی تغییر کرده است.

برای اینکه بتوانید بازدهی خوبی در تبلیغات ایمیل خود داشته باشید، باید پیام های خود را شخصی سازی کنید و تجربیات بی نظیری را برای مشتریان خود ایجاد کنید که آنها را در طول مسیر خریدشان راهنمایی می کند. این مستلزم درک عمیق مخاطبان و نحوه قرار گرفتن ایمیل در تصویر بزرگتر است.

برای بهبود کارایی خود از یک برنامه اتوماسیون بازاریابی استفاده کنید. با استفاده از این نرم افزار می توانید لیست مشترکین خود را تقسیم بندی کنید، کمپین های ایمیل قطره ای ایجاد کنید و ایمیل های کاملاً هدفمند ارسال کنید.

پیشرفت در فناوری

شما نمی توانید به عنوان یک بازاریاب ترکیبی از فناوری بترسید. بسیاری از کارهایی که انجام می دهید متکی به فناوری هستند که باعث خیس شدن پاها می شود. اما همچنین شما باید مایل باشید که با معرفی پیشرفت های جدید نحوه انجام کارها را تنظیم کنید. بازاریابانی که در راه خود گیر افتاده اند قادر به همراهی با روندها نیستند و به مشتریان خود مرتبط هستند.

برخی از فناوری ها برای کارآیی و کارآیی بیشتر وظایف شما (به عنوان مثال اتوماسیون بازاریابی) طراحی شده اند اما دارای یک منحنی یادگیری هستند. صبور باشید اما متعهد به یادگیری آن ها باشید. حتی اگر همه چیز از بین نرود یا در نهایت مفید واقع نشوند، هرگز نباید از امتحان چیز جدید ترسید.

برنامه نویسی وب

کدگذاری می تواند ترسناک باشد و نیازی نیست شما همه چیز را بدانید. اما شما باید با اصول کدگذاری و دلیل اهمیت آن آشنا باشید. با داشتن دانش کلی از CSS و HTML ، شما درک بهتری از آنچه می توان در سطح بصری انجام داد، دارید. این بنیاد انتظارات شما را هنگام ایجاد ایمیل یا وب سایت واقع بینانه نگه می دارد و حتی ممکن است بدون تماس با تیم توسعه خود بتوانید تغییرات کوچکی ایجاد کنید.

تجزیه و تحلیل

سالها پیش، امتحان چند تاکتیک بازاریابی و امید به تأثیر مثبت امری عادی بود. ایمیل ارسال کنید و افزایش فروش را ببینید؟ عالی. وب سایتی ایجاد کرده و سرنخ های بیشتری کسب می کنید؟ کامل. امروز، این نتایج کلی نمی تواند آن را کاهش دهد.

با تشکر از تجزیه و تحلیل، هیچ دلیلی برای داشتن یک ایده کلی وجود ندارد که تاکتیک های بازاریابی موثر است. می توانید هر کمپین خاص را ردیابی کنید و تأثیرات آن را دقیق اندازه بگیرید. این یک چیز خوب است زیرا به این معنی است که می توانید با منابع خود بیشترین بازده را داشته باشید و هرگز مجبور نیستید که یک اشتباه را دو بار مرتکب شوید.

 

بازاریابی ترکیبی

بازاریابی ترکیبی – کالج مدیریت

آینده بازاریابی ترکیبی چیست؟

بازاریابی ترکیبی یک روند شب به روز نیست. این یک رویکرد کامل بازاریابی دیجیتال است که بر اساس درک صحیح از روش های مختلف بازاریابی موجود و چگونگی انطباق آن ها با یکدیگر ساخته شده است. برای تأثیرگذاری به عنوان یک بازاریاب ترکیبی، باید مایل باشید روندها را مطالعه کنید، مجموعه مهارت های خود را به روز کنید و تحقیقات خود را اعمال کنید.

بهترین روش های بازاریابی ترکیبی

همانطور که برنامه بازاریابی ترکیبی خود را ارائه می دهید، چند بهترین روش را در ذهن داشته باشید.

از مارک تجاری ثابت استفاده کنید

پیام های بازاریابی ترکیبی در سیستم عامل های مختلف و متنوعی پخش می شوند، اما همیشه باید احساس کنند که از یک مکان هستند. از عناصر، رنگ ها و قلم های مارک تجاری ثابت استفاده کنید تا مخاطبان همیشه برند شما را تشخیص دهند. راهنمای مارک تجاری رایگان ما را برای راهنمایی در مورد ایجاد یک ظاهر و احساس منسجم برای مشاغل خود دریافت کنید.

تجربه ها را یکپارچه کنید

مانند مارک تجاری، تجربه بازاریابی ترکیبی نیز باید صاف و منسجم باشد. هر نقطه تماس مشتری باید احساس اتصال و اتحاد کند. نحوه تعامل حضوری و نقاط تماس آنلاین شما با یکدیگر را در نظر بگیرید. اطمینان حاصل کنید که اگر مشتری چیزی را در فروشگاه شما یا در نمایشگاه تجاری مشاهده کرد، همان پیام را در سیستم عامل های آنلاین شما پیدا خواهد کرد.

محتوای سیستم عامل را تنظیم کنید

در حالی که مارک، پیام و تجربیات باید سازگار باشد، آن ها باید در محیط خود نیز احساس طبیعی کنند. محتوا را از یک سیستم عامل نگیرید و به سادگی از آن در پلتفرم دیگر استفاده کنید. ریزه کاری های هر پلت فرم را در نظر بگیرید و از خلاقیت برای تنظیم محتوای خود استفاده کنید تا با رسانه مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال، بروشورهای چاپ شده را به صورت PDF در وب سایت خود مجددا منتشر نکنید. برای مطابقت با بستر اصلی، محتوا را به متن ارسال وبلاگ تغییر دهید.

جمع آوری داده ها در هر نقطه لمسی

همیشه به این فکر کنید که چگونه می توانید ارتباطات حضوری را به داده های دیجیتالی ارزشمند تبدیل کنید. اطلاعات احتمالی را که به صورت حضوری ملاقات می کنید جمع آوری کنید و آن ها را به سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) خود اضافه کنید تا بتوانید از طریق ابزارهای آنلاین همچنان با آن ها در تماس باشید.

ادمین

حدود 6 سالی هست که در زمینه آموزش رشته مدیریت به صورت تخصصی فعالیت می کند و علاقه زیادی به کسب تجربه در زمینه بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک دارد، یک کارآفرین خستگی ناپذیر است و با انرژی حیرت انگیزی تمام قسمت های کالج مدیریت را توسعه می دهد، به سبک حرفه ای و انحصاری خود زندگی می کند و خط فکری خاصی را همیشه دنبال می کند، او رفتار هایی کاملا متفاوت نسبت به سایر مدیرانی که تا به حال دیده اید دارد...

نوشته های مشابه

بازاریابی عاطفی

بازاریابی عاطفی ، استفاده از احساسات برای ترغیب مردم روشی جدید نیست. این کار از زمان ارسطو و شاید حتی…

بازاریابی هوش مصنوعی

بازاریابی هوش مصنوعی ، استفاده از هوش مصنوعی برای ساده سازی داده های کاربر برای شخصی سازی کمپین ها برای…