برترین موضوعات پایان نامه رشته مدیریت کسب و کار
۴۰ موضوعات پایان نامه رشته مدیریت کسب و کار
۱- ارائه روشی ترکیبی برای شناسایی و خودکارسازی فرآیندهای کسب و کار در تدوین طرح معماری سازمانی
۲- بررسی رابطه مهندسی مجدد فرآیندهای کسب و کار و بکارگیری فناوری اطلاعات در کارکنان شرکت طراحی و مهندسی پتروشیمی (پیدک) شیراز
۳- طراحی مدل کسب و کار در صنعت غذا مطالعه موردی کافیشاپ
۴- بازطراحی فرآیندهای کسب و کار بهکمک مدلسازی زنجیره فرآیندی رخدادگرا
۵- بررسی روابط بین فرایندهای مدیریت دانش، فرایندهای کسب و کار و اثربخشی سازمانی (مورد مطالعه: گروه شرکتهای همکارانسیستم)
۶- مطالعه رابطه بین استراتژی رقابتی کسب و کار و مدیریت پروژه در بخش خدمات بانکی
۷- بررسی تاثیر طراحی آموزشی و سبکهای یادگیری بر نگرش دانشجویان به کسب و کار؛ (مطالعهی موردی: دانشجویان رشته مدیریت کسب و کارهای کوچک دانشگاه تهران)
۸- مدلی جهت سنجش میزان آمادگی سازمان برای پیادهسازی سیستم مدیریت تداوم کسب و کار BCMS بر اساس استاندارد جهانی BS 25999
۹- ارائه مدل کسب و کار الکترونیک در شرکت بیمه سامان
۱۰- تاثیر تعهد به بازاریابی بر عملکرد سازمانی در حوزه کسب و کارهای کوچک (مطالعه موردی: هتلهای شهر تهران)
۱۱- رابطه مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری و عملکرد کسب و کار در صنعت هتلداری ایران
۱۲- بررسی تاثیر استراتژیهای کسب و کار و استراتژی های مدیریت دانش بر توزیع دانش جهت بهبود عملکرد نوآورانه (مورد مطالعه: شرکت های قطعه سازی خودرو تبریز)
۱۳- بررسی بازار و ارائه مدل کسب و کار برای عرضه سرویسهای وایمکس به مشتریان تجاری در ایران
۱۴- اولویتبندی استراتژیهای کسب و کار بانک سامان
۱۵- بررسی اثرات بکارگیری مدل تعالی سازمانی بر بهبود کسب و کار سازمان اتکا
۱۶- شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در استقرار سیستم مدیریت فرآیند کسب و کار (BPMS) و رتبهبندی عوامل به روش ANP فازی (موردمطالعه، شرکت گلرنگ)
۱۷- بررسی رابطه عوامل تأثیرگذار و قابلیتهای مدیریت ارتباط با مشتری و عملکرد کسب و کار در کارخانه تولید بتن و قطعات بتنی آپتوس
۱۸- بررسی چالشهای پیادهسازی فرایند مهندسی مجدد کسب و کار در سازمان تامین اجتماعی استان البرز
۱۹- ارزیابی بلوغ مدیریت فرآیند کسب و کار با رویکرد اِیاِچپی فازی: مطالعهای در ۳۰۰ شرکت برتر ایران
۲۰- تاثیر استراتژی کسب و کار بر اقدامات مدیریت منابع انسانی سازمان

موضوعات پایان نامه رشته مدیریت کسب و کار – کالج مدیریت
۲۱- شایستگی های منابع انسانی و رابطه آن با استراتژی های منابع انسانی و کسب و کار در شرکت مهندسین مشاور آذرآب اندیش
۲۲- بررسی تاثیر رویکرد استراتژیک مدیریت فرآیند کسب و کار بر عملکرد مالی و غیر مالی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۲۳- بررسی اثرات تحلیل کسب و کار در موفقیت پروژه های نرم افزاری مطالعه موردی شرکت همکاران سیستم
۲۴- معیارهای موثر بر انتخاب یک کسب و کار جدید در شرکتهای EPC (مهندسی،خرید،ساخت)، (مورد مطالعه شرکت تام ایران خودرو)
۲۵- بررسی عوامل موثر در آمادگی سازمان برای همراستایی استراتژیک فناوری اطلاعات و کسب و کار (مورد کاوی: شرکت ارتباطات سیار ایران)
۲۶- بررسی تاثیر همسویی استراتژی کسب و کار و فن آوری اطلاعات یر عملکرد مالی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
۲۷- بررسی تأثیر مدل کسب و کار باز بر نوآوری استراتژیک و کسب مزیت رقابتی در شرکتهای دانش بنیان استان بوشهر
۲۸- تاثیر منابع درون سازمانی با یکپارچگی زنجیره تامین و عملکرد کسب و کار؛ (مطالعه موردی: شرکت تولید قطعات پرسی ایران خودرو)
۲۹- تاثیر استراتژی کسب و کار بر اقدامات مدیریت منابع انسانی سازمان
۳۰- بررسی و شناسایی موانع اجرای موفقیت آمیز استراتژیهای کسب و کار در شرکتهای شهرکهای صنعتی استان فارس (مطالعه موردی:شرکتهای صنایع غذایی)
۳۱- بررسی اهمیت داده در مراحل مختلف بلوغ سازمانی هوشمندی کسب و کار
۳۲- شناسایی و رتبهبندی ابعاد اثرگذار مدیریت ارتباط با مشتری جهت اجرای موفقیت آمیز کسب و کار الکترونیک با تحلیل سلسله مراتبی در صنعت خودروسازی مورد مطالعه: شرکت ایران خودرو
۳۳- بازطراحی فرآیندهای کسب و کار بهکمک مدلسازی زنجیره فرآیندی رخدادگرا
۳۴- بررسی عملکرد با استفاده از مدل فرایند کسب و کار (BPM) (مطالعه موردی: مرکز آموزشهای تخصصی دانشگاه شهید بهشتی)
۳۵- بررسی شکافهای مدیریت دانش مشتری در فضای کسب و کار الکترونیک (مورد مطالعه: بیمه ایران)
۳۶- شایستگی های منابع انسانی و رابطه آن با استراتژی های منابع انسانی و کسب و کار در شرکت مهندسین مشاور آذرآب اندیش
۳۷- بررسی اثرات بکارگیری مدل تعالی سازمانی بر بهبود کسب و کار سازمان اتکا
۳۸- بررسی نقش استراتژی و الگوی دانش در تحقق استراتژیهای کسب و کار مطالعه موردی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)
۳۹- تأثیر همراستایی استراتژیک فناوری اطلاعات و کسب و کار بر کیفیت خدمات
۴۰- ارزیابی اقدامات سازمان در مرحله درک کسب و کار جهت پیادهسازی پروژههای دادهکاوی (مطالعه موردی: شرکت عالیس)