
زمان مطالعه: ۵ دقیقه فروش یک محصول ، اگر مدیری تصمیم به بستن بخشی از سازمان خود را داشته باشد، بخش فروش آخرین بخش آن… ادامه مقاله »
زمان مطالعه: ۵ دقیقه فروش یک محصول ، اگر مدیری تصمیم به بستن بخشی از سازمان خود را داشته باشد، بخش فروش آخرین بخش آن… ادامه مقاله »
زمان مطالعه: ۵ دقیقه برنامه ریزی تولید ، تعیین برنامه زمانبندی و توالی عملیات در مسائل برنامه ریزی تولید به عنوان یکی از عوامل… ادامه مقاله »
زمان مطالعه: ۶ دقیقه برندسازی بین المللی ، در فضای کسب و کار و تجارت امروزی، بی گمان برندسازی بین المللی از اهمیت بسیار… ادامه مقاله »
زمان مطالعه: ۶ دقیقه برندسازی داخلی ، پیش از آنکه شروع به طراحی برندسازی خارجی خود کنیم، نیاز است که به تعیین برند درونی… ادامه مقاله »
زمان مطالعه: ۶ دقیقه برند مارکتینگ یا بازاریابی برند چیست؟ برند مارکتینگ ، محصولات یا خدمات شما را به شکلی ارتقا می بخشد که… ادامه مقاله »
زمان مطالعه: ۶ دقیقه تبلیغات دیجیتال ، دنیای دیجیتالی امروزه در تمامی جنبه های زندگی و کار افراد توسعه پیدا کرده است و استفاده… ادامه مقاله »
زمان مطالعه: ۶ دقیقه تبلیغات چاپی ، تبلیغاتی که طی فرایند چاپ، ابزارهایی را برای کارفرما و مشتری فراهم می کند تا بتوانند به… ادامه مقاله »
زمان مطالعه: ۴ دقیقه فروش سازمانی ، فروش، جنبهای از کسبوکار است که با تمرکز بر پیدا کردن مشتریان بالقوه در بازار، اطلاعرسانی دربارهی… ادامه مقاله »
زمان مطالعه: ۷ دقیقه کمپین بازاریابی ، اگر در دنیای کسب و کار باشید و رسانه های تخصصی این حوزه را دنبال کنید تحلیل… ادامه مقاله »
زمان مطالعه: ۴ دقیقه سیستم بازاریابی ، بازاریابی بیش از آنکه یک حوزه مطالعاتی یا رشته دانشگاهی باشد، یک فلسفه کسبوکار است. فلسفهای که… ادامه مقاله »