اینستاگرام کالج مدیریت را دنبال کنید
/ در تبلیغات / توسط
آخرین زمان ویرایش:

ریپورتاژ آگهی

زمان مطالعه: ۴ دقیقه

ریپورتاژ آگهی چیست

ریپورتاژ آگهی ، شاید این نام برای شما آشنا باشد ولی به صورت کامل با این نوع لینک سازی یا تبلیغات دیجیتال آشنا نباشید.در این مقاله قصد داریم شما را با رپورتاژ آگهی و خرید آن آشنا کنیم. آگهی به معنای انتشار مقاله از سایت شما در سایت دیگری با هدف معرفی برند،محصول و یا لینک سازی است.

رپورتاژ آگهی یکی از روش های کاربردی برای لینک سازی وب سایت است که سایتهای زیادی به صورت تولید محتوا مشغول به کار هستند شما میتوانید با انتشار یک مقاله در این سایت ها که از اعتبار و بازدید بالایی برخوردار هستند برای سایت خود بازدید و اعتبار کسب کنید.

 

هدف از رپورتاژ آگهی

هدف از محتوای ریپورتاژ آگهی این است که با استفاده از محتوای خبری یا آموزشی به کاربر حس و درک مناسبی از برند یا محصول خود انتقال دهید. از فرصتی که رپورتاژ آگهی برایتان پیش می‌آورد، استفاده کرده و برندسازی کنید. بهتر است که محتوای رپورتاژ آگهی به صورت یک داستان ملموس و واقعی باشد تا کاربر از خواندن آن لذت برده و هیچ گونه اجبار و تحمیل محصولی در آن وجود نداشته باشد.

تحقیقات نشان داده است که مردم تقریبا همان زمانی که برای مطالعه محتوای معمولی و بدون هیچ‌گونه هدف تبلیغاتی می‌گذارند، برای مطالعه رپورتاژهای تبلیغاتی نیز صرف می کنند. در نتیجه می‌توانید از این‌گونه رپورتاژ آگهی‌ها جهت افزایش مخاطبین سایت خود بسیار استفاده کنید.

 

ریپورتاژ آگهی

ریپورتاژ آگهی – کالج مدیریت

انواع رپورتاژ آگهی

تبلیغات رپورتاژ به شکل های مختلفی انجام می شود و انواع آن بسیار زیاد است. اما از موثر ترین و مهم ترین آن ها می توان به تبلیغات رسانه ای (رادیو یا تلویزیون)، تبلیغات نوشتاری (روزنامه ها و مجله ها) و تبلیغات اینترنتی (وب سایت ها و خبرنامه ها) اشاره کرد.

  • در وب سایت های اینترنتی – مقاله ویرایش شده (محتوای فروش)
  • در رسانه های تلویزیونی – پیام های بازرگانی
  • در سینما – تیزر و تریلر های تبلیغاتی
  • در نشریات و جراید – ستون های متنی در پاورقی
  • در رادیو و پادکست – نام بردن از برند ها در پایان هر برنامه یا ترک به عنوان اسپانسر

 

نقش ریپورتاژ آگهی در بهبود سئو و افزایش مشتری

فرض کنید شما در سایت فروش خود برای کالا یا محصول مورد نظرتان تبلیغ می کنید و انتظار دارید محصول تان با تعداد بالا به فروش برسد.

اما باید بگوییم در سایت های با رتبه بالا این روش اصلا جواب نمی دهد.

کسی به حرف شما و تبلیغ شما توجه نخواهد کرد یا حتی افراد زیادی وارد سایت شما نمی شوند که تبلیغ تان را ببیند.

پس سوال این جاست باید چه کاری انجام داد؟ یکی از بهترین کار این است که ریپورتاژ آگهی تان را در سایت های خبری بزرگ یا سایت های معروف و مجلات معتبر منتشر کنید.

این کار تاثیر ویژه ای در دیده شدن شما دارد. اولا تعداد افراد زیادی از این سایت های خبری بازدید می کنند و باعث می شود که حداقل یک بار آگهی شما را بخوانند. در ثانی آن ها به اعتبار این سایت های بزرگ اعتماد دارند و شما را تایید خواهند کرد و علاقه پیدا می کنند وارد سایت شما شده و از محصول شما خریداری کنند.

اهمیت تولید محتوا در رپورتاژ آگهی

تولید محتوا مهم ترین بخش در رپورتاژ آگهی است که باعث بهبود سئو می شود.

هر چه متن تان خلاقانه و با هشیاری تمام و در نظر گرفتن اصول نوشته شود، علاوه بر این که تاثیر زیادی در مخاطب گذاشته حتی باعث می شود، کاربران و دیگر سایت های خبری از آگهی شما استفاده کنند و آن را در سایت های خود باز نشر کنند که این کاملا به نفع شما است.

محتوا تنها متن نیست سعی کنید تصاویر مناسب و متناسب با متن و آگهی تان را در متن رپپورتاژ قرار دهید. گاهی قرار دادن یک تصویر جذاب خود به تنهایی باعث جذب مخاطب خواهد شد.

چرا رپورتاژ آگهی اهمیت دارد؟

یکی از قابلیت های خوب این نوع لینک سازی دائمی بودن آن است یعنی شما زمانی که یک مقاله با عنوان تبلیغات در سایت های دیگر منتشر می کنید به صورت دائم در این سایت ها می ماندنکته دیگر این نوع لینک سازی در این تبلیغات این است که شما می توانید کلمات کلیدی به کار رفته در مقاله را به سایت خود لینک دهید.

 

رپورتاژ آگهی خود را تقویت کنید

با استفاده از خرید بک لینک مقاله تبلیغاتی خود را تقویت کنید میزان اعتبار صفحه‌ای که تبلیغات در آن قرار گرفته افزایش پیدا خواهد کرد لینک هایی که از این مقاله به وبسایت شما داده می شوند از اعتبار بالاتری برخوردار هستندپس سعی کنید با لینک سازی یا خرید بک لینک برای ریپورتاژ آگهی خود به افزایش اعتبار آن کمک کنید شما می توانید با استفاده از فرم ها و و وبلاگ ها لینک های رایگان را برای رپورتاژ آگهی خود دریافت کنید

ادمین

حدود 6 سالی هست که در زمینه آموزش رشته مدیریت به صورت تخصصی فعالیت می کند و علاقه زیادی به کسب تجربه در زمینه بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک دارد، یک کارآفرین خستگی ناپذیر است و با انرژی حیرت انگیزی تمام قسمت های کالج مدیریت را توسعه می دهد، به سبک حرفه ای و انحصاری خود زندگی می کند و خط فکری خاصی را همیشه دنبال می کند، او رفتار هایی کاملا متفاوت نسبت به سایر مدیرانی که تا به حال دیده اید دارد...

نوشته های مشابه

صفحه ۴۰۴

صفحه ۴۰۴ چه کاری انجام می دهد؟ صفحه ۴۰۴ ، هنگامیکه درخواستی به سرور ارسال می شود ، سرور پاسخی…

حملات فیشینگ

فیشینگ حملات فیشینگ (Phishing) نوعی حمله سایبری است که عوامل مخرب به منظور فریب افراد و جمع آوری اطلاعات حساس…