/ در مقاله مدیریت / توسط

عوامل موثر بر شهرت سازمانی در مدیریت آموزش عالی

چکیده:

مقاله حاضر با هدف شناسایی عوامل موثر بر شهرت سازمانی در مدیریت آموزش عالی انجام شده است . وقتی سازمان متولد می شود تلاش زیادی از طرف کارکنان برای موفقیت سازمان صورت می گیرد. در حقیقت شهرت نشانگر درجه ی تلاش و تصویر کارکنان از کار خود و آینده سازمان است . شهرت سازمانی محصول و نتیجه ی روابط متقابل بین تعصبات و مفروضات بنیانگذاران و آنچه که اعضای اولیه سازمان در اثر تماس با موسسین آموخته اند و یا تجربه کرده اند، می باشد. مجموعه این عوامل بر توفیق شهرت سازمان تاثیرات عمیق دارد. که بنیانگذاران و مدیران ارشد ، نقش اساسی در این راه ایفا می کنند. لذا در مقاله حاضر به منظور شکل گیری شهرت سازمانی در آموزش عالی ،عواملی که موثر می باشد بررسی شده است.

واژگان کلیدی: شهرت ,شهرت سازمانی ,مدیریت , سازمان , آموزش عالی .

دکتر امیرحسین محمد داودی، مسعود پیروز ارجمندی

سال انتشار: ۱۳۹۵

قیمت (تومان): ۳۰۰۰

نوشته های مشابه

شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر چابکی منابع انسانی براساس مدل بوهداناووالدمر

چکیده: از سال 1991 اصطلاح چابكی براي اولین بار به منظور توصیف ظرفیت لازم براي تولید مدرن به کار گرفته…

بازار خاکستری و تاثیر آن بر کالاهای مشابه داخلی با توجه به تورم و فرهنگ (مطالعه موردی شهر تهران)

چکیده:  با توجه به اوضاع اقتصادی حال حاضر در جهان بازارهای خاکستری از اهمیت خاصی برخوردار گشته اند. و به…

نظری بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =