/ در مقاله مدیریت / توسط

بازار خاکستری و تاثیر آن بر کالاهای مشابه داخلی با توجه به تورم و فرهنگ (مطالعه موردی شهر تهران)

چکیده:

 با توجه به اوضاع اقتصادی حال حاضر در جهان بازارهای خاکستری از اهمیت خاصی برخوردار گشته اند. و به همین منظور در این مقاله به بررسی عوامل موثر بر خرید محصولات بازارهای خاکستری توسط مصرف کنندگان در شهر تهران پرداخته شده است. جامعه مورد مطالعه مصرف کنندگان شهر تهران هستند که یک نمونه ۲۲۰ نفری از آنها برای این مطالعه به صورت نمونه گیری خوشه ای تصادفی انتخاب شده است. نتایج تحقیق نشان می دهند که بیشترین تاثیر را در خرید کالاهای بازارهای خاکستری توسط مصرف کنندگان تورم به خود اختصاص داده است.

واژگان کلیدی: بازار خاکستری , تورم , فرهنگ.

سال انتشار: ۱۳۹۵

قیمت (تومان): ۳۰۰۰

نوشته های مشابه

عوامل موثر بر شهرت سازمانی در مدیریت آموزش عالی

چکیده: مقاله حاضر با هدف شناسایی عوامل موثر بر شهرت سازمانی در مدیریت آموزش عالی انجام شده است . وقتی…

مقیاس ترتیبی یا رتبه‌ای ordinal scale

در مقیاس رتبه ای نه تنها تفاوت کیفی متغیر ها مشخص می شود. ( مانند مقیاس اسمی) بلکه برتری و…

نظری بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =