اینستاگرام کالج مدیریت را دنبال کنید
/ در بازاریابی / توسط

اصول پایه‌ای در بازاریابی – اصل ۲: بگذارید مشتری جلوتر از شما حرکت کند!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

اصول پایه‌ای در بازاریابی – اصل ۲: بگذارید مشتری جلوتر از شما حرکت کند! اگر مشتریان بخواهند کفش قرمز بخرند و شما به دلیل اینکه انبارتان پر از کفش سفید است سعی می‌کنید به آن‌ها کفش سفید بفروشید، به احتمال زیاد موفق نخواهید شد. هنوز هم شرکت‌هایی هستند که پیام و محصولات‌شان را به مشتریان تحمیل می‌کنند. چرا؟ با «اصل ۲ اصول بازاریابی» همراه باشید:

یکی از دلایلی که مردم در راس شرکت‌ها قرار می‌گیرند به خاطر نیاز به قدرت آن‌هاست. شرکت‌ها دوست دارند بر دنیا تاثیرگذار باشند و از دیدن تاثیرشان بر دیگران و آمار فروش لذت می‌برند. از این رو کناری نشستن و سپردن قدرت به دست مشتریان برایشان سخت است.

 

اصول پایه‌ای در بازاریابی – اصل ۲: بگذارید مشتری جلوتر از شما حرکت کند!

اصول پایه‌ای در بازاریابی – اصل ۲: بگذارید مشتری جلوتر از شما حرکت کند! – کالج مدیریت

یکی از راه‌های مقدم کردن مردم، استفاده از تحقیقات بازار است. اگر فکر می‌کنید ارتباطات بازاریابی راهی برای گفت و گو با مشتریان است، پس تحقیق کنید مردم در کجا دوست دارند چه چیزی را بشنوند یا نشنوند و آیا محصول و ارتباطات شما همان چیزی است که می‌خواهند بشنوند. اگر باهوش باشید، محصول و ارتباطات شما متأثر از خواسته‌ی بازار هدف خواهد بود.

 

منبع : مدیر تی وی

نوشته های مشابه

بهبود فرایندهای کسب و کار (BPI)

بهبود فرایندهای کسب و کار (BPI) ، امروزه نیاز روز سازمان ها این است که بتوانند رقابت کنند و روش…

چگونه از شناخت کامل فرایندها مطمئن شویم؟

شناخت کامل فرایندها  ، این یک چالش رایج است که تحلیلگران کسب ‌و کار با آن روبرو هستند. چگونه یک…