اینستاگرام کالج مدیریت را دنبال کنید
/ در بازاریابی / توسط

اصول بازاریابی – اصل ۸: یک آگهی، یک ایده

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اصول بازاریابی – اصل ۸: یک آگهی، یک ایده ، برای یک شخص عادی کمتر از نیم ثانیه طول می‌کشد تا تصمیم بگیرد به آگهی شما توجه کند یا نکند؛ یعنی اینکه، جذاب‌ترین موضوع را به گونه‌ای به کار ببرید تا اولین چیزی باشد که دیده یا شنیده می‌شود. با اصل هشتم بازاریابی همراه باشید.

مردم دیگر نمی‌خوانند، نگاهی سطحی می‌اندازند. در مورد نحوه‌ی باز کردن ایمیل خودتان فکر کنید. ببینید چگونه کانال‌های تلویزیون را مدام تغییر می‌دهید یا یک مجله را چگونه به سرعت فقط ورق می‌زنید.

اصول بازاریابی – اصل ۸: یک آگهی، یک ایده

اصول بازاریابی – اصل ۸: یک آگهی، یک ایده – کالج مدیریت

مطالعات نشان می‌دهد حتی وقتی تصمیم گرفتید به یک آگهی توجه کنید، هنوز هم آن را سطحی می‌خوانید تا به نقطه‌ی مورد علاقه برسید، ابتدا تیتر یا تصویر اصلی، سپس عکس‌های جانبی و توضیحات عکس، سپس لوگو یا شعار تبلیغاتی؛ آن هم در صورتی که این‌ها جذابیت داشته باشند؛ آن‌وقت متن اصلی آگهی را می‌خوانید.

اصول بازاریابی – اصل ۸: یک آگهی، یک ایده ، مردم سطحی می‌خوانند تا در زمان و انرژی صرفه‌جویی کنند، یا بهتر بگوییم! حال و حوصله‌اش را ندارند!
ارائه‌ی فهرست بلندی از نقطه نظرات برای خوانندگان یا بینندگان کار نادرستی است؛ هر آگهی فقط باید یک ایده‌ی اصلی داشته باشد.

 

مدیر : تی وی

ادمین

حدود 6 سالی هست که در زمینه آموزش رشته مدیریت به صورت تخصصی فعالیت می کند و علاقه زیادی به کسب تجربه در زمینه بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک دارد، یک کارآفرین خستگی ناپذیر است و با انرژی حیرت انگیزی تمام قسمت های کالج مدیریت را توسعه می دهد، به سبک حرفه ای و انحصاری خود زندگی می کند و خط فکری خاصی را همیشه دنبال می کند، او رفتار هایی کاملا متفاوت نسبت به سایر مدیرانی که تا به حال دیده اید دارد...

نوشته های مشابه

مراحل ثبت شرکت در سامانه اداره ثبت شرکت ها چگونه است؟

مراحل ثبت شرکت ، زمانی که افراد تصمیم به شروع یک فعالیت تجاری با مشارکت یکدیگر می گیرند ، نیازمند…

بازاریابی ۳۶۰ درجه

بازاریابی ۳۶۰ درجه ، اجزاء و مولفه های اصلی استراتژی بازاریابی ۳۶۰ درجه کدامند ؟ رسانه های اجتماعی ، پست…