اینستاگرام کالج مدیریت را دنبال کنید
/ در بازاریابی / توسط

اشتباهات مهلک بازاریابی و تبلیغات – بخش ۴: تبلیغ، صرفا به دلیل کاهش فروش

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اشتباهات مهلک بازاریابی و تبلیغات – بخش ۴: تبلیغ، صرفا به دلیل کاهش فروش ، فروش ما کاهش یافته! لازم است کمی تبلیغ کنیم! منطقا کار خوبی‌ست! مردم اگر از محصول یا خدمات شما اطلاع یا شناخت کافی نداشته باشند از آن‌ها استفاده نخواهند کرد. اگر محصول و پیشنهاد تشویقی خوب با پول کافی برای تبلیغ کردن در میان این همه تبلیغات فراوان دارید؛ پس تبلیغ کنید تا آگاهی و شناخت مشتریان از محصولات شما بیشتر شود. با «بخش چهارم اشتباهات مهلک بازاریابی و تبلیغات» همراه باشید.

 

اشتباهات مهلک بازاریابی و تبلیغات – بخش ۴: تبلیغ، صرفا به دلیل کاهش فروش

اشتباهات مهلک بازاریابی و تبلیغات – بخش ۴: تبلیغ، صرفا به دلیل کاهش فروش – کالج مدیریت

اگر می‌خواهید به خاطر کاهش فروش تبلیغ کنید، اولین قدم این است که علت کاهش فروش را شناسایی کنید.

  • اگر کاهش فروش به خاطر «زمان نامناسب» برای خرید کالا بوده بهتر است پول‌هایتان را خرج نکنید تا در زمان مناسب برای تبلیغات هزینه کنید.
    برای نمونه، در فصل گرما می توانید برای فروش پاروی برف کلی تبلیغ کنید و حتی ممکن است فروش هم داشته باشید اما عقل حکم می کند که تا اواخر فصل پاییز صبر کنید.
    بیشتر مشاغل یک نقطه‌ی افزایش فروش فصلی دارند که مناسب‌ترین زمان برای تبلیغ کردن است. بهتر است پیش از شروع فصل خرید، یعنی زمانی که مردم در فکر خرید هستند، تبلیغ کنیم.
  • اگر کاهش فروش به خاطر «مشکل محصول» است، بهتر است تا برطرف کردن مشکل، تبلیغات را موقتا قطع کنید؛ در غیر این صورت افراد بیشتری پیش از خرید محصول شما تجربه‌ی بدی از آن به دست می‌آورند که در نهایت موجب کاهش فروش در دراز مدت و خدشه‌دار شدن اعتبار برند می‌گردد. شاید باورتان نشود که اخبار بد به چه سرعتی بین مشتریان پخش می‌شود.
  • اگر کاهش فروش به خاطر «کیفیت پایین تبلیغات» باشد، بهتر است تا ساختن تبلیغاتی بهتر، آن‌ها را متوقف کنید. تحقیقات نشان می‌دهد هر بار که تبلیغ بد و بی‌کیفیتی پخش شود می‌تواند تا ۵۰ درصد فروش را کاهش دهد!

 

منبع : مدیر تی وی

ادمین

حدود 6 سالی هست که در زمینه آموزش رشته مدیریت به صورت تخصصی فعالیت می کند و علاقه زیادی به کسب تجربه در زمینه بازاریابی اینترنتی و تجارت الکترونیک دارد، یک کارآفرین خستگی ناپذیر است و با انرژی حیرت انگیزی تمام قسمت های کالج مدیریت را توسعه می دهد، به سبک حرفه ای و انحصاری خود زندگی می کند و خط فکری خاصی را همیشه دنبال می کند، او رفتار هایی کاملا متفاوت نسبت به سایر مدیرانی که تا به حال دیده اید دارد...

نوشته های مشابه

استفاده از اینترنت در تحقیقات بازار

استفاده از اینترنت در تحقیقات بازار ، اینترنت، احتمالا اولین جایی است که شما در زمان جستجوی موضوعی به سمت…

اشتباهات مهلک بازاریابی و تبلیغات – بخش ۳: تنوع بیش از حد!

اشتباهات مهلک بازاریابی و تبلیغات – بخش ۳: تنوع بیش از حد! یکی از ویژگی‌های طبیعت انسان این است که…